سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نماز تقرب هر پرهیزگار است و حج جهاد هر ناتوان ، و براى هر چیز زکاتى است و زکاة تن روزه است ، و جهاد زن بودن شوى را به فرمان . [نهج البلاغه]
ولعاقبه للمتغین
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» هشدار به انجمن حجتیه

با رسیدن گزارشاتی در مورد شروع شدن حرکت جدید تفرقه انگیزانه، کمیسیون امنیت ملی با رایزنی هائی که با مسوولین انجام داد طی هفته گذشته این توطئه با جمع آوری سی دی ها و اقدامات مناسب دیگری خنثی شد و در این زمینه هشدار و برخوردهای لازم با افرادی که خود را اعضای انجمن حجتیه می نامیدند صورت گرفت.

بدنبال انتشار فتاوای منسوب به روحانیون وهابی عربستان و کویت مبنی بر وجوب تخریب قبور ائمه (ع) و واکنش شدید برخی مراجع و علمای شیعه در ایران و عراق به این فتاوا اعضای گروه انجمن حجتیه اخیرا" در جلسات و مجامع خود سخنان تند و عمدتا" اهانت آمیزی را علیه اعتقادات و بزرگان اهل سنت (و نه وهابیت) مطرح می کنند که به سرعت نیز نوار کاست و سی دی های این مجالس در سطح وسیعی بین مناطق سنی نشین ایران و کشورهای مسلمان منطقه توزیع می شود.

حمید رضا حاجی بابایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در این زمینه گفت: فعالیت هائی انجمن حجتیه در راستای تفرقه بین کشورهای اسلامی است و جهان اسلام نباید خود را وارد بازی های تفرقه انگیز صهیونیست ها و آمریکا کند.این فعالیت هائی که انجام می شود ربطی به جهان اسلام ندارد بلکه بازی های صهیونیست ها و آمریکاست.

وی تصریح کرد: نباید افرادی که به دنبال تفرقه در جهان اسلام هستند را از ارکان جهان اسلام بدانیم، آنها مزدبگیران آمریکا و صهیونیسم هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در راستای انسجام اسلامی، تصریح کرد: با توجه به سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری معرفی شده است، از تفرقه ها و کودتاهائی که برای نفاق در بین مسلمانان در حال شکل گیری است، باید دوری کنیم.

جهانگیرزاده با اشاره به اقدام کمیسیون امنیت ملی در راستای جلوگیری از این نفاق در بین کشورهای اسلامی، اظهار داشت: با رسیدن گزارشاتی در مورد شروع شدن حرکت جدید تفرقه انگیزانه کمیسیون امنیت ملی با رایزنی هائی که با مسوولین انجام داد طی هفته گذشته این توطئه با جمع آوری سی دی ها و اقدامات مناسب دیگری خنثی شد و در این زمینه هشدار و برخوردهای لازم با افرادی که خود را اعضای انجمن حجتیه می نامیدند صورت گرفت.

وی افزود: در سطح دیگر قرار است رایزنی در سطح کشورهای منطقه و جهان اسلام انجام دهیم و ذهن کشورهای اسلامی و مردم را برای جلوگیری از اغتشاش در جهان اسلام روشن کنیم.

این عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مقابل هر حرکتی که از سوی منافقین انجام می شود باید همان حرکت متقابلاً انجام شود، پاسخ حرف، حرف است و به موقع جواب این حرف ها را خواهیم داد.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مرتضی ( چهارشنبه 86/5/24 :: ساعت 12:10 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

.....
عرفان بدون خدا
دین‌نماهای جدید
اولین بیعت کننده با امام زمان (عج) کیست؟
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 10
>> بازدید دیروز: 7
>> مجموع بازدیدها: 57495
» درباره من

ولعاقبه للمتغین

» پیوندهای روزانه

رنگارنگه از همه رنگه= شهر فرنگه از همه رنگه [59]
وعتصمو بحبل اللله [132]
[آرشیو(2)]

» آرشیو مطالب
یه سر بزن

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
رنگارنگه از همه رنگه= شهر فرنگه از همه رنگه
جامانده

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان




» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب